Benza English
Beginnings
It's Kaori's first day at her new job as host at 'Benza'. In addition, it's Bob's first day at his new job. Although he turns up, Tomoko suspects that something is wrong with him.
Burns
Inko Sensei finds negative reviews of "The Benza" and asks Hamilton for help. Risa runs into trouble with super-diva Shayna.
Noguchi runs into Carol and worries that she might be drunk. Back at the studio, Maria and guest Ace One have problems seeing eye to eye.
Shayna makes a new friend with an indigestion problem. Maria and Tamura teach Fanny Deep and Hiromi a very special lesson.
Bob falls asleep at work and causes a big problem for Tomoko. At the studio, Kaori has troubles of her own with guest Naito Satoko.