Better Call Saul
Uno
The opener of a prequel tracing the evolution of "Breaking Bad" lawyer Saul Goodman finds Jimmy McGill working his magic in the courtroom. Then, unexpected inspiration leads him to an unconventional pursuit of potential clients.
Mijo
As his troubles escalate to a boiling point, Jimmy finds himself in dire straits. Meanwhile, an act of carelessness puts Chuck at risk.
Jimmy pulls out all the stops to prove that a dangerous client is innocent, even though it causes some friction with Kim.
Jimmy conjures up a bold plan to solicit new clients, but has to face the consequences when the scheme strains his relationship with a rival firm.
When his efforts to drum up new business are interrupted by alarming news, Jimmy is pressured to make a difficult choice.
Mike's tragic past comes back to haunt him, and he's forced to seek help from an unusual source. Meanwhile, Jimmy's moral compass is put to the test.