Beyond Skinwalker Ranch
In an effort to gain a broader perspective and build larger data sets, the Skinwalker team adds two team members and takes the offensive by pursuing evidence of similar phenomena found at analogous sites around the country.
Andy and Paul return to Bradshaw Ranch in Sedona, Arizona in search of a rumoured secret military base, and find themselves in a situation that could jeopardise the entire Beyond Skinwalker mission.
Andy and Paul are in Massachusetts to investigate one of America's oldest sites of High Strangeness and discover that an ancient Native American curse could still be active.