Big Angry Fish
Milan heads across the ditch with high hopes of finding the mighty Murray River cod, while Nathan stays at home to sort out the new truck and boat.
Big snapper are jumping all over Nathan's new lure creation and even Milan is impressed. The day's fishing is completed with Whitianga trophy kingfish.
Milan and Nathan head off in search of Great Barrier Island big snapper, and finish off with some rod-bending winter hapuka.