Big Sky
Private detectives Cassie Dewell and Cody Hoyt join forces with Cody's estranged wife and ex-cop, Jenny Hoyt, to search for two sisters who have been kidnapped by a truck driver on a remote motorway in Montana.
Danielle and her sister Grace are kidnapped by a truck driver on a remote part of the highway; private detectives Cody Hoyt and Cassie Dewell search for the sisters.
Nowhere To Run
Cassie and Jenny continue to search for the missing girls; Danielle, Grace and Jerrie plan their escape.
Cassie grows more suspicious of Legarski after a threatening conversation between the two; Grace manages to make headway on the girls' quest for freedom; Helen finally confronts Ronald about his increasingly strange behaviour.
Unsatisfied with the investigation now that the girls' disappearance has made headlines, Cassie and Jenny take things into their own hands; Danielle and Jerrie tend to Grace, who makes a painful decision in an attempt to save them all.
Jenny and Cassie race against the clock to close in on Legarski as he and Ronald prepare to move the girls; Jerrie makes one last attempt to convince Ronald to let them go; Cassie visits Merilee to question her about her husband.
After Jenny and Cassie learn the truth about Cody's fate, they decide to officially team up to track down Ronald; Merilee grapples with the fact that she didn't truly know her husband; Helen learns more about her son's recent activities.