Big Tips Texas
Welcome to Redneck Heaven
Meet the girls who work at the craziest bar in Texas. New girl, Morgan, and veteran, Amber's animosity escalates into a brawl. Morgan pursues barrel racing, but realises it's not going to be easy.
Promotion Problems
Women work at a Texas bar; Morgan and Amber's animosity escalates and causes some serious drama in the workplace; Kristyn applies for a promotion.
Kristyn is given the news about her promotion; a new girl, Mimi, is welcomed to the family; Kristyn disrespects Typhani at a marketing event.
Typhani reprimands Kristyn and Morgan for the shenanigans they pulled at the marketing event; Mimi's rumoured interest in Morgan's boyfriend causes an epic cat fight.
The girls figure out who started the rumour about Mimi; the girls prepare for the biggest night of the year where they must wear anything but clothes.
Mimi becomes an honorary veteran; Chance tells Morgan she needs to focus more on barrel racing and quit Redneck; Morgan and Amber come to blows at the fanciest restaurant in town.