Black Doves
Helen embarks on a passionate affair with a man who has no idea what her secret identity is. Caught in the crosshairs when her lover falls victim to the dangerous London underworld, Helen's employer's call in Sam to protect her.
When a politician's wife and undercover spy Helen Webb learns that her lover has been murdered, the Black Doves recruit an old friend to help protect her.
After reaching a dead end in the search for Jason's killer, Helen has to fight for her own life. Sam receives a threat from his former employer.
Memories of Sam's past come back to haunt him as he prepares to finish the job he started seven years ago. Wallace secretly meets with a Chinese envoy.
With danger drawing closer, Sam takes refuge in the only safe place he knows. Reed issues an ultimatum, and Helen gets one step closer to the truth.
Armed with evidence and bent on vengeance, Helen goes searching for the Clarks. As the conspiracy starts to unravel, she has a decision to make.