Black Lake
Hanne continues, to Johan’s irritation, to explore the hotel's horrific past and suspects that there may be an evil supernatural force at the facility.
Hanne becomes further convinced that something supernatural and evil threatens their lives. The suspicion is strengthened when she finds an abandoned, secret room in the basement.