Black Sands
Police officer Anita returns to her hometown 14 years after having escaped from there. Her world is turned upside down when a young woman's mysterious death sets an investigation in motion.
Gusti interviews Lena and discovers how his colleagues have made a botch of things. Frida feels pressure. Gusti's imminent arrival in town encourages Anita to search for help in a familiar place.
Salomon visits Helga and Elin, while Anita has struggles with Gústi - who has extended his stay. Old cases lead to new information, while a soirée with a loved one takes an unexpected turn.