Blood & Money
Detectives and prosecutors follow the money and pursue justice as they investigate infamous financial scandals, including Robert Durst, the Menendez brothers, Sante and Kenneth Kimes Jr., and Clark Rockefeller.
High Society Schemers
An eccentric New York socialite's disappearance sparks questions around a mother-son duo with a criminal history and financial victims in their wake. The NYPD and FBI team up to uncover the dark and twisted events that ended in a grisly murder.
The Case Of The Menendez Brothers Today
The infamous case is back in the spotlight after questions arise around whether the murderous brothers, Lyle and Eric, should still be behind bars for the murder of their parents, Jose and Kitty Menendez.