Bloodlands
Lefthand Canyon
When a young wife and mother, Natalie Mirabal, is found murdered and decapitated in Colorado\'s Lefthand Canyon, detectives uncover shocking secrets.
Richard Mason leads his son in law Kenneth Griffith and friend Earl Smock on a ride along the steep cliffs of Tennessee\'s Signal Mountain, but their ATVs are found bloody and abandoned along the side of the road two days later.
Atlanta Police Lt. Doug Overstreet is a devoted husband, father, and policeman, but then his bullet-riddled body turns up naked and floating in lake.