Bob Zoom
Bob Zoom is a friendly, charming and funny blue ant which stars a series of musical videos, singing in English, Portuguese and Spanish. Bob Zoom lives amazing adventures with its friends. The entire concept was done by skilled professionals and qualified in infant education.
Itsy Bitsy Spider
The spider family teaches Bob Zoom to climb up the wall even when the sun is gone and the rain comes.
On a fun ride around town, Bob Zoom ventures as the bus driver who takes his friends to an exciting ride that teaches fun words and sounds to kids.