Bondi Ink Tattoo Crew
Bondi Ink is a tattoo reality series which follows the running of a successful tattoo studio in world-famous Bondi Beach.
Mike calls in superstar Megan Massacre to join the team. The crew is thrilled, but Shaun continues to make life difficult. Tensions are eased by a visit from rock legends Steel Panther.