Bookish
Gabriel Book, proprietor of an antiquarian bookshop, relies on his vast collection to unravel baffling cases. He nurtures a group of lovable yet troubled individuals, providing informal protection and guidance.
There's a new assistant to train up at Book's Books, but the excavation of a nearby bomb site that's full of skeletons leads to book-selling taking a back seat.
Bliss and Book's investigation into Harkup's death continues as Book discovers some surprising evidence in the case of the bomb site skeletons.
When an army captain drinks a poisoned cocktail, there are multiple suspects, including Trottie! But two exiled princesses are of the opinion that he was not the intended victim.
As tension builds, the staff at the Walsingham Hotel rebel. Meanwhile, Book discovers something quite curious in Captain Victor Orr's little black book.