Born In The Wild
Alaska: Remote And Unassisted
One hundred and fifty miles from the nearest hospital, a couple plan an outdoor birth close to home in remote Alaska.
A couple plans to have their fifth child at an out-of-season blueberry farm in Georgia with the assistance of a midwife and a doula.
Sixty miles south of the Canadian border, a couple prepare to have their baby outdoors in the dead of winter.
A couple who grew up Amish prepare for an outdoor birth in the midst of a winter cold snap in rural Tennessee.