Born Racers
Follow motorcycle racing's best young talents across a whole season of the Rookies Cup. We delve into the characters that drive the world's most exciting road bike academy.
We meet Alex, Eddie, Cormac and Casey, whose families have given up everything for them to reach the MotoGP Academy -- from their marriages to the countries they call home.
Fatherhood
Rico's story takes us ice racing on the frozen lakes of Finland, while Rúche tries to step out of his father's shadow.
Cormac attempts to put the ghosts of previous years to rest, but lightning strikes twice as he sees his dream go up in smoke -- while Maximo finally fulfils his potential.
The Rookies Cup is decided in spectacular fashion as we witness the first world title of a future superstar.