Boy to Man
The Island People
Award-winning filmmaker Tim Noonan travels the globe to immerse himself in unique native cultures and experience the most extreme and dangerous coming-of-age rituals.
Tim Noonan visits the Altai mountains of Mongolia, where it's been an ancient rite of passage for Kazakh men to capture and tame the formidable golden eagle.