Boyzone: No Matter What
When the Going Gets Tough
The band's success continues as they land their first number one single. But as their popularity soars, so does the tabloid mania.
The band parts ways, until Mikey proposes a Boyzone reunion. The comeback is a hit, but then tragedy strikes and the tabloids descend.