Bubiloons
The Bubiloons have been selected to be part of a secret club. Only the chosen ones can use the lab to create amazing shapes with colorful balloons. Yes, balloons of different colors that they can use to solve any problem that comes their way.
Really weird things are happening to the Bubiloons. They suddenly arrive to a new place they had never seen before: it's the Bubiloons lab! Mila and Lola are waiting for them with some really fun missions where the bubigoos are the key. Bubigoos are colorful balloons they can use to create amazing shapes!
The Bubiloons get a surprise call from Bubilab: It's the Bubigirls asking for help in the Super Party Shop! But first of all... Who are the Bubigirls? Discover how they met, how they discovered the shop, the test that the Little Witch gave them and how they managed to become her assistants.
They make a party for a little boy who loves cinema and they prepare a projection about his favourite film. Donna is very excited because she loves cinema and she wants to do all the tasks but she cannot concentrate on any of the tasks, so the others decide to stop her and demand her to focus on one tansk only: making popcorns.