Bucket & Skinner's Epic Adventures
Epic Girls
Aloe is hosting the party of the year, open to any girl and only a few select guys. Determined to take part, Bucket and Skinner dress up as girls and sneak in.
Epic Election
Trying to impress Kelly and show he's more than just little freshman, Bucket gets caught in a lie and announces he's running against Aloe for school President.
Bucket and Skinner get jobs at the taco shop to pay for repairs to the dive boat. Though Bucket takes his job seriously, Skinner just wants to eat tacos - and gets a promotion.
After a paperwork mix-up the guys are selected to be part of the school's gifted programme. While they love the perk of getting out of school early, they are soon in over their heads!
Bucket is jealous when Kelly is going to the school dance with a senior he thinks is a jerk. As he and Skinner try to sabotage her date, they wonder if he's not as bad as they thought.
Kelly is cast as the lead in the school musical, and when Bucket learns that she has a kissing scene, he auditions for the play. Then Aloe swoops in and steals Bucket's role.