Alexander Armstrong leads an exclusive six-part look at the secrets of Buckingham Palace. One of the world's most famous buildings, the British royal residence's 250-year history is steeped in intrigue, love, tragedy, extravagance and madness.
From the tragic end to George III's occupancy through the debauched George IV's residence and on to the teenage Queen Victoria - a monarch who loved the palace.
Buckingham Palace witnesses the triumphant - and tragic - final days of the Victorian era, and a new King breathes fresh life into the Palace as we arrive in the Edwardian era.
Buckingham Palace survives WWII and we arrive in the modern era as Queen Elizabeth II makes it her home. But what does the future hold for the iconic building?