Build Divide: Code Black
When You Wish Upon a Star
Neo Kyoto is a city with an AR infrastructure and ruled by the King but is also a world where the social and economic status of a person is determined solely by their skills in a game called Build-Divide. One day, Teruto Kurabe is wandering around the city with a piece of bread in his hand, and discovers a girl named Sakura Banka who is being attacked by a thug, so he uses the power of a myst...
One day, while Teruto is resting in his tent, an injured Naomitsu collapses in front of him. Sakura asks him what happened, and he explains that he just battled Dairo Keisen, also known as the “Card Professor,” who is a researcher of Witchcraft Medicine. Naomitsu fought Keisen because he heard rumors that Keisen was involved in dangerous human experiments and that someone powerful was support...