Byron
Following the great success of his 'Childe Harold's Pilgrimage' poem, Byron becomes immensely popular in London.
After much wild living and extensive travelling through Europe, Byron becomes the toast of London society with the successful publication of his poem Childe Harold's Pilgrimage.