Caliphate
Pervin faces a terrible dilemma after moving to Raqqa with her husband, a member of ISIS. SÄPO officer Fatima takes an opportunity for a career boost.
As Ibbe pulls Kerima, Sulle, and Miryam into his scheme, Fatima pressures Pervin to access Husam's notebook, which holds details of the attack.
Pervin hurries to cover her tracks after a fateful deed, while Fatima stumbles on a clue. Ibbe introduces Sulle and Kerima to a compelling recruit.
Miryam puts Ibbe's plan in motion, Fatima's investigation hits a roadblock, and Dolores makes a surprising discovery as hidden agendas come to light.
Calle visits Suleiman and Tuba, Fatima organises Pervin's escape from Raqqa, and Kerima gives Sulle a surprise from Ibbe.
Fatima finds a man who could be an important lead, but he's one step ahead of her. At wits' end, Suleiman and Calle head for the Syrian-Turkish border.