Dying to Belong
When a wealthy socialite's status is threatened, she finds explosive solution to all her problems.
When a political candidate becomes desperate to win an election, he decides to take out the competition by any means necessary.
When secrets from his past threaten to derail his career, a New Orleans sportscaster will stop at nothing to hold onto the spotlight.