Canis Familiaris
If Max were a man, he would probably consult a psychologist about his midlife crisis. But Max is a 7-year-old Labrador retriever.
Max has lost his lust for life, and he doesn’t even want to be the leader of the pack anymore.
Ashamed by his failure, Max sulks at home. Socks suggests that he should find 'something crazy' to win back the pack’s respect.