Captain Power
Tank meets another man from the Babylon 5 genetic engineering facility and must confront him when civilian hostages are taken.
Hawk rescues a boy pursued by Dread's forces. The team is determined to discover more about the boy's origins, especially when the places he just left become contaminated by a mysterious illness.