Carmen Electra's Ex Isle
Welcome to Ex Isle!
Five former couples travel to a remote island to break free of their toxic relationships forever; jealousy and dark secrets are revealed.
John goes into hysterics after revealing his past, one ex couple rekindles their relationship, and Brittney spies on her ex.