Carnival Eats
Noah Cappe celebrates Memorial Day weekend and uncovers some tasty treasures at the pirate-themed Contraband Days festival.
In Pennsylvania, Noah Cappe chomps on a peanut butter and banana sandwich, and visits the California State Fair for spaghetti ice cream.