Casper Scare School
Disarmed and Dangerous / Frankenleftovers
Disarmed and Dangerous - When Mantha's arm falls off, her replacement limb turns out to be a monstrous tentacle! Frankenleftovers - Casper gets a seemingly impossible class assignment to create life!