Castle Impossible
Daphne and Ian's lives change forever when she unexpectedly inherits a 500-year-old castle in France from her grandfather. They tackle a seemingly endless list of projects as they attempt to breathe new life into the historic estate.
Sleeping Beauties: The Tower Bedroom
Daphne and Ian take on their first renovation in the castle as they plan to transform the bell tower into a luxury bedroom suite. The tower's in a ruined state, and rotten roof beams and a windstorm could turn this project into a catastrophe.
Daphne and Ian plan to build on the existing wedding business her grandfather started, and the restoration of the castle depends on their bookings. They hope to gain an edge by creating an impressive office and cosy sitting room to host clients.
Daphne and Ian take on the Hunters Lodge,a cottage that her grandfather used as his home. Their plan is create a bright and luxurious bedroom suite not just for themselves, but an enticing space for brides and grooms to occupy on their wedding night.