Cedar Cove
Cedar Cove is a small lakeside town full of romance and drama. One person in the middle of it all is Judge Olivia Lockhart, whose municipal court unveils the town's secrets and serves as a microcosm of the personal issues that she faces with her own family and friends. Also, Jack Griffith, the new editor of the local newspaper, uncovers what goes on behind the courtroom's doors. The drama is based on a book series by New York Times best-selling author Debbie Macomber.
Judge Olivia Lockhart considers a career move that could cost her a new romance and force her to leave the town and the friends that she loves.