Celebrity Animal Encounters
Celebrities Kate Micucci, Kristen Bell and Fabio recount their craziest animal encounters, featuring frogs, sloths and wild dogs.
Stars Melissa Joan Hart, Jillian Barberie and Orlando Jones recount their kooky animal encounters, featuring dolphins, bears and bulldogs.
Whitney Cummings battles to protect her dogs from a pack of coyotes; Lauren Lapkus gets knocked down a peg in junior high when she shows up smelling of skunk; Perez Hilton finds the perfect match.
Havoc breaks out when a giant Welsh Rabbit crashes a party at David and Christina Arquette's house; Tricia Helfer incurs the wrath of Australia when she saves a forbidden critter; Tiffani Thiessen takes her dogs cross country.