Cellmate Secrets
Casey Anthony
In 2008, Casey Anthony was charged with first degree murder for the disappearance of her daughter, Caylee. Robyn Adams shares how Casey lured her into a friendship, and Silvia Hernandez's life was ruined because of the two women.
In 2007, Drew Peterson was charged in the murder of Kathleen, his third wife; new interviews with Drew's girlfriend Nicole Speakman.
A former prison staffer named Joyce Mitchell helped two convicts escape from Dannemora prison in N.Y.; Erik Jensen reveals the tactics that inmates used to convince Joyce to help them escape.
Christa Richello is convinced Chris Watts is innocent and is writing a book with him and her now-fiancé, Dylan; Christa delves into her relationship with the two men and Cheryln Cadle reveals information the FBI don't even know.
Shayna Hubers shot and killed her boyfriend, Ryan Poston; now Holly Nivens details how Shayna manipulated her into believing it was self-defence; Cecily Miller details Shayna's behaviour after her arrest; Carissa details how Ryan wanted out.