Change of Pace
Some of the world's greatest female athletes are on a mission to make changes in the culture of their sport. Their passion is to make a positive impact on the future of sports for women.
Hilary Knight
One of the world's greatest ice hockey players, Hilary Knight, is on a mission to alter the course of her sport's history through an unrelenting battle to unite women's hockey under one league.
Breanna Stewart
On her way to becoming one of the greatest players in the history of basketball, Breanna Stewart sees her athletic prowess as a chance to transcend sport by inspiring the next generation to speak up.