Chasing Cobbles: Mads Pedersen
The story of Mads Pedersen's steely pursuit of one of the cycling world's greatest triumphs - a victory in one of cycling's five monuments.
Remember Your Brain
After a fourth place in Milan-Sanremo, the motivation, hunger and belief in a monument victory are greater than ever. The next challenge is the Flemish cobbles.
Paris-Roubaix is Mads Pedersen's biggest dream. After a frustrating cobblestone season in Flanders, the focus is on the Hell of the North: the brutal cobblestones that have previously crushed his ambitions. Now it's time.