Chasing Glory: Road to Paris 2024
Follow six incredible athletes as they prepare to compete in the biggest sporting event on the planet. From record holders to aspiring medal prospects, each athlete is chasing glory at the 2024 Summer Olympics. The countdown to Paris is on.
Dare to Dream
It is eighteen months until Paris 2024, but planning is already underway for our six athletes.
Mastering Time
Each of the six athletes need to perfect their preparation and hit peak performance in time for Paris - but they have to qualify first.
With one year until Paris 2024, the athletes face their biggest test so far: the World Championships.
As the 2023 season comes to a close, it’s a final chance for the athletes to relax and take stock ahead of the big push to Paris.
As Paris 2024 approaches, our athletes face high expectations and pressure from fans, rivals, and even themselves.