Chasing the Shot
Photographers will go great lengths to capture a memorable image. Travel with some of the world's most talented photographers to a host of remote locations on their journeys to picture perfection.
Aurora Borealis
Surfer Mick Fanning and photographer Trevor Moran arrive in Norway in search of the shot of their lives. It's a mission unlike anything they've ever done, but with a little luck they are on their way.
New challenges
After the success of the Aurora Borealis shoot, Mick Fanning and Trevor Moran continue their quest to capture the essence of surfing in the Arctic Circle, but a host of new challenges arrive.
Despite his young age, photographer Zak Noyle is already a legend on Oahu, Hawaii's North Shore. Follow Zak as he shoots Danny Fuller, Shane Dorian, Koa Rothman and more on the famous waves.
Ireland’s surf must be seen to be understood, and with surfers Cody Thompson, Justin Quintal and Nate Zoller in tow, photographer Mark McInnis is out to give everyone a glimpse of the Emerald Isle.
With some local help, photographer Mark McInnis and surfers Cody Thompson, Justin Quintal and Nate Zoller hunt surf spots well off the beaten path. It’s a taste of Ireland that few ever get to surf.
In New Zealand’s Fiordland National Park, photographer Matt Dunbar is on a quest to capture high-performance surfing against the rugged backdrop of both the coastline and the storm-driven waves.