Check-In To Murder
Khloemae Loy: When 23-year-old Khloemae Loy is found stabbed in a Greenwich hotel room, detectives uncover a tragic tale of abuse, obsession and murder.
Sonia Blount
Sonia Blount: Sonia Blount thought she was meeting a trusted online suitor. Instead, the single mum walked into a deadly trap set by a jealous ex determined to control her life.