Chefs
The chef, an important figure in French cuisine and owner of the restaurant Le Paris reserves a place in his brigade every year to a young offender on probation.
Romain accidentally kills Lucien, Yann helps him rid of the body and the Chef has anosmia. When a well-reputed grocer sets him a potential restaurant-saving challenge, the Chef accepts and secretly uses Romain's palate.
The rivalry between Romain and Yann is so strong that it instigates a culinary duel between them; the traditional way of resolving a kitchen feud. Neither party can back out of the duel and the loser must leave and never come back.
Chef uses the unwilling Romain to create the new menu of the restaurant; Romain learns the truth about his parents.