Chimerica
Gray Areas
Lee follows the trail for the Tank Man through Manhattan's Chinatown and to a flower shop. Meanwhile in Beijing, Zhang Lin discovers Joy is missing and Ming Xiaoli's health deteriorates.
On the eve of election, Lee finds help from an unlikely source as businessman Tang Wen Lei points him to secrets from Senator Dubecki's past. Tess visits Zhang Lin in Beijing to help search for Joy.
In the aftermath of the election, Lee's search for the Tank Man leads him to a shocking conclusion as Zhang Lin finally finds the courage to stand up to the Chinese authorities.