Chip 'N' Dale's Nutty Tales
After losing their acorn in the ocean, Chip and Dale join Mickey, Donald and Goofy on a fishing trip, and they find a treasure chest at the bottom of the sea.
Chip and Dale mix up a mail delivery between Goofy and Professor Von Drake and dilemma multiplies beyond anyone's expectations.