The adventures of two California Highway Patrol motorcycle officers, as they cruise the motorways of Los Angeles, solve crimes and help people in trouble.
Meet the street's elite: Ponch and Jon stop a car-theft ring. Plus, Ponch's antics may keep him on probation.
Jon takes care of a lost dog with an injured paw while contending with vindictive hippies, an erratic driver and a panicked biker.
An angry motorist takes out his hostilities on his vehicle; a girl lands a small plane on the highway.
Ponch and Jon search for those who picked up cases of baby food contaminated with botulism; guest Reb Brown.