Chivalry
Indie-darling director Bobby takes over the reshoots of a major film. Can she and producer Cameron get a key player on board? Meanwhile, Bobby learns information that makes her doubt her decision.
Aston and Bobby aim to reconnect, while Bobby and Cameron realise they may have more in common than they thought and are each forced to confront their past.
Bobby and Cameron support Jean's charitable efforts. Noah gets into a sticky situation at school. Bobby throws a party for Aston, and some surprise visitors are in attendance.
Bobby gets an exciting opportunity. And Cameron and Bobby attempt to take a break from work, but find themselves in the middle of a crisis when a damning video goes viral.
Bobby and Cameron are forced to confront their values, their feelings, and each other.