Chong Ming Wei
During the Ming Dynasty, the lives of three extraordinary individuals intersect at a house of ill repute: Duan Jin (Chen Ye Lin), a curious and upstanding young woman; her brother Duan Rong (Yu Yue); and Xu He Qiao (Leon Li), a budding detective. When a powerful man is found dead after a mysterious incident, suspicion falls on one of the male protagonists. Determined to uncover the truth, the trio begins investigating, quickly realizing the case is far more complex than it appears. As they delve deeper, they start to uncover evidence of a potentially supernatural conspiracy that connects their various cases. Their brilliant minds and unique skills prove crucial in unraveling the mysterious events surrounding them. This is a 2018 Chinese historical mystery drama directed by Yan Le Yang.