Choose Earth
Artist Anne de Carbuccia meets Earth's protectors, the voices rising to defend our planet. Through imagery and testimony, Anna explores a world in flux, where technology and societal evolution offer hope.
Our Legacy
In Nepal's Upper Mustang, Anne de Carbuccia follows Tashi Bista as climate-driven drought and flooding force entire communities to migrate and abandon their cultural heritage.
Water Protectors Mariasole Bianco of Italy and Liliana Rodriguez Cortes of Mexico show us our ocean's vital yet increasingly threatned role in sustaining life on Earth; Anne de Carbuccia explains how we are wrecking the ecosystems that could help us.
On the shores of Lake Baikal, Siberia, Anne de Carbuccia joins Water Protectors Max Savchenko and Dasha Filippova to explore how pollution, mega fires and conflict threaten water security.
In this powerful conclusion to the series, Anne de Carbuccia follows young leaders across continents as they rise against climate failures. Engaging in lawsuits, protest, creativity and resilience, they strive for a future still within reach.