Chrisley Knows Best
Multimillionaire real estate developer and entrepreneur Todd Chrisley runs his life like his business, and tries to micromanage his wife Julie and their five children's every move.
Patriarch of Perfection
Todd Chrisley is the king of the Chrisley family and tries to stay ahead of his five children by micromanaging them. Despite his watchful eye, his son Chase sneaks out to a football game, disobeying him.
Not So Sweet Sixteen
A birthday celebration is planned for Savannah's `sweet 16', and Todd struggles with losing his little girl to womanhood. Chase flirts with Savannah's friends.
Todd struggles to get along with his son-in-law after his daughter's elopement. Todd and Will try to find common ground at the shooting range.
The Chrisleys welcome a new addition and Todd and Julie give Kyle a lesson in parenting. Later, Savanna and Chase have an accident.
The Chrisleys travel to the South Carolina lake house to celebrate Todd's mother's 69th birthday. Todd confiscates electronic devices to ensure family bonding, and Julie tries to pull off a surprise party.
Todd wants to teach Chase and Savannah the fashion business in New York City, and Julie vows to live a healthier life.