CIA
A CIA case officer and an FBI special agent join forces on a secret task force to stop terrorist threats in New York.
When a wanted Belarusian national is discovered posing as an expecting father, Colin and Bill work to expose an international illegal baby smuggling ring; Bill worries about his father's health back home.
After a cyber engineer and her family are killed in a targeted attack, Colin and Bill rush to stop the culprits before they strike again.