Cleo and Cuquin
The Premiere
When Cuquin accidentally ruins Maripi's hairdo on the opening night of her school's play, Cleo sees it as an opportunity for the siblings to be hairdressers.
Cuquin gets a major case of the hiccups so Cleo and Maripi decide to become monsters in order to scare Cuquin and get rid of his hiccups.
Maripi's plans to attend the ballet with her family are spoiled when she discovers that she has chickenpox. Cleo and Cuquin decide to cheer her up by putting on a show at home.
Cuquin loses Colitas' pet rabbit, Ghost. Cleo organises a team of investigators to shed light on the mystery of the lost rabbit.