CN Stories
CN Stories is the Cartoon Network brand for relaxing and hilarious audiobooks. In each episode, the narrator tells a story from somewhere within the Cartoon Network world in a fresh, gentle and immersive style, suitable for all audiences.
Adventure Time: The Enchiridion
Finn and Jake embark on a quest to find a legendary book called 'The Enchiridion' and are tested at every turn.
The stump kids are stuck on a raft in Algae Abyss and now it's up to Kelsey's pet bird Mortimor to save the day.
Nicole attempts to improve Gumball's school life, but ends up making things much much worse.